white

Contoh Kad Hari Guru 2012

by Pen Merah on May 9, 2012

in Cerita Aku

Salam.

Wahh dah masuk bulan 5 mesti ramai yang tertunggu – tunggu untuk menyambut hari guru. Dulu-dulu bila hari guru, aku suka bagi kad untuk cikgu tapi sekarang nih wujud lagi ker amalan tu? Yelah, dah canggih bagai sms pun dah macam cukup ye dak cuma lebih bermakna kalau korang bagi kad hari guru. Mesti terharu cikgu korang nanti.

tn teachers Contoh Kad Hari Guru 2012

Saja nak share contoh kad ucapan selamat hari guru yang aku rasa cantik dan comel. Manalah tahu korang rajin nak buat untuk cikgu kat sekolah. Kahkahkah!

happy teachers day Contoh Kad Hari Guru 2012

kad hari guru Contoh Kad Hari Guru 2012

 Contoh Kad Hari Guru 2012

 

P/s: Selamat hari guru buat GURU Seluruh Malaysia.

 

 

 

{ 6 comments… read them below or add one }

9n0L4 May 9, 2012 at 3:09 pm

awalnye die wish. hee. ;)
9n0L4 recently posted..Wordless Wednesday #17: Telur mata goreng kicap masakan si dia!My Profile

Reply

harith arzunaidi May 13, 2012 at 6:02 am

hhhhhhhhhhhhhh

Reply

harith arzunaidi May 13, 2012 at 6:03 am

vbgvhhvhh

Reply

harith arzunaidi May 13, 2012 at 6:04 am

jjjjjbhhhhhhh

Reply

AMALIA AWATIF HUDA May 16, 2012 at 9:59 am

SAYA KATA CONTOH KAD HARI GURU DENGAN KANDUNGAN DIA SELKALI

Reply

noraziatul January 31, 2013 at 11:20 am

Wah cantiknya kad 2 & 3 blh ajar tk….???

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post:

SKYBOX MURAH! MURAH! MURAH!