white

Gambar Anak Kucing Comel

by Pen Merah on August 18, 2011

in Kucing Saya

 

Waachaaa..

Romeo Gambar Anak Kucing Comel

Kalau tengok blog aku dengan aie batman, mesti korang sume perasan kitaorang ada ”anak kucing comel’ hasil hubungan Romeo vs Juliet. Yang pasti, setiap hari aku tilik, aku jaga, aku tenung lama – lama sampai lebam sehinggakan sebelum ini aku memang geli nak cuci tahi mata depe, sekarang aku dah jadi imune sudaa. Sayang punya pasal, geli aku tolak tepi dol! haha.

DSC 0119 Gambar Anak Kucing Comel

Ada tiga ekor sumenya dah nak masuk sebulan, dah jadi debab gila tapi satu yang aku sukaaaaa, depe ini tak bising time aku tido. haha.

DSC 0121 Gambar Anak Kucing ComelDiskriminasi? oh yeaahhh! aku memang jahatkan? haha. Tiga ekor aku cuma sayang gila yang ini aka Romeo Jr sebabnya sebijik sama macam arwah bapak dia dol! Tapi bezanya, Romeo Jr ini betina. kuikuikui.

{ 10 comments… read them below or add one }

meaw August 18, 2011 at 2:17 pm

waaaa,serius comelllll,geram gila nak cubit-cubit,hehe :D
meaw recently posted..please sekali lagi…My Profile

Reply

akmalhilmi August 18, 2011 at 3:47 pm

bak mai satu laaa
huhu
akmalhilmi recently posted..VIDEO KLIP DAN LIRIK LAGU MAX 24:7 – CINTA 24:7My Profile

Reply

Apple Zara August 18, 2011 at 6:12 pm

Pffff, comel gila anak kucing tu.
Apple Zara recently posted..Diantara dua. Nak dua-dua boleh ?My Profile

Reply

Pateh Adnan August 18, 2011 at 10:10 pm

gigit kucing!! aumm aumm!!!
Pateh Adnan recently posted..SEGMEN KIBARKAN JALUR GEMILANG DI BLOG ANDA! [INI STICKY POST]My Profile

Reply

hanisah September 1, 2011 at 3:10 am
farafabulous October 28, 2011 at 8:41 am

comel2~~
farafabulous recently posted..Wish Farah Huda Izzati Dapat A in MathematicsMy Profile

Reply

fiezah91 October 28, 2011 at 3:12 pm

comel. kucing ni buat hubungan dgn kucing batman la ek. haha
fiezah91 recently posted..senyum malas nak kata apaMy Profile

Reply

kakngah October 28, 2011 at 4:06 pm

alololor. comeynye kucen!
kakngah recently posted..banyak cekadak!My Profile

Reply

Cik Bunny October 31, 2011 at 9:55 am

sekarang kucing2 tu dah besar ^_^
Cik Bunny recently posted..Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking!My Profile

Reply

Cik Bunny October 31, 2011 at 9:55 am

geramnya tengok muka…grrrr
Cik Bunny recently posted..Segmen Cik Bunny : Jom Blogwalking!My Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post:

SKYBOX MURAH! MURAH! MURAH!