0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Lelaki Biasa Ini Menangis Tak Boleh Solat Dengan Sempurna..

3

Sebelum ini aku selalu tengok, betapa susahnya ibu nak duduk seperti biasa. Terasa seperti dia terseksa ketika mahu melabuhkan punggungnya. Hari ini, baru terasa peritnya sakit lutut ini.. Baru faham, macam ini rupanya sakitnya lutut .. Aku fikir apabila sakit lutut menyerang, rasa sakit hanya sementara.. Namun.. semakin hari semakin kian terasa apatah lagi waktu pagi dan waktu hujan. 

Dua bulan kesihatan dan keselesaanku terganggu, tidurku juga sukar untuk lena, sakit lutut yang dihadapi makin terasa saat jarum jam menginjak awal pagi.

Mungkin kerana suhu yang lebih sejuk berbanding waktu biasa, kesakitannya sukar digambarkan apabila ia bagai dimamah- mamah, adakalanya terasa ngilu.

Lebih membimbangkan solatku juga bagaikan tidak begitu sempurna, kesakitan dialami saat sujud dan rukuk mengganggu kekhusyukan.

5

Adakalanya perlu solat sambil duduk kerana ada ketikanya lutut begitu lemah untuk menyokong tubuh ketika berdiri.

Betapa sakitnya untuk menyempurnakan solat lima waktu sehari semalam, kadang kala hingga menitis air mata menahan perit.

Itu belum mengambil kira saat bergerak melaksanakan rutin harian, melaksanakan tugas sebagai suri rumah sepenuh masa yang bermula sebaik mata dibuka dan berakhir sehingga lewat malam.

Sengal, bagaikan dicucuk- cucuk, ngilu dan lenguh- lenguh antara simptom yang biasanya sering dihadapi.

Pelbagai alternatif telah aku cuba,bermula dengan suntikan diikuti rawatan di klinik- klinik, mengambil pil dan pemakanan tambahan bagi mengurangkan kesakitan dialami. Sehinggakan satu masa, aku tidak lagi mampu berdiri sempurna.. Sayunya hati melihat kaki terasa kaku di depan mata. Ya Allah, ujian apakah yang hari kulalui kali ini. Berpuluh ribu aku habiskan wang ringgit hanya untuk merasa nikmat berdiri.. berjalan seperti insan lain.. Duit takkan mampu membayar harga kedua belah kaki untuk terus berdiri ..

Namun masalahku tetap tidak menunjukkan perubahan.

Nak dikatakan kerana faktor usia, aku kira pada umur 45 tahun masih terlalu awal untuk aku katakan gel pada lututku sudah kering.

Puas berikhtiar, jemu mengambil ubat kadang kala membuatkan aku pasrah.

Sehingga lah satu ketika.. saat aku hampir pasrah ..

dengan bantuan seorang rakan memperkenalkan aku dengan Jus Lutox Dnars dan Gel Lutox Dnars, derita dua bulan bagaikan direntap tiba- tiba.

Aku amalkan meminum Jus Lutox Dnars dan dalam masa sama menyapu gel pada lutut dan sendi.

Perubahan dirasai dari sehari ke sehari, tiada lagi masalah rasa sengal dan ngilu, tiada lagi gangguan, tiada lagi rasa kurang selesa, hidup juga lebih ceria.

Sehingga hari ini sudah dua bulan aku amalkan Jus Lutox Dnars dan dalam masa sama menyapu gel Lutox Dnars setiap malam. Seminggu pertama, dari sukar nak berjalan, aku dah mampu nak berdiri. Lega nya terasa.. Syukur pada mu YA Allah.. Dari hanya solat duduk selama ini, aku dah mampu perlahan lahan cuba untuk solat berdiri. Sedikit kepuasan apabila kaki aku mula memberi reaksi.. Terima kasih Lutox Dnars..  Aku harap perkongsian ini sedikit sebanyak membantu mereka yang mengalami nasib yang sama seperti aku. Masih ada sinar untuk kita selagi tidak ada rasa putus asa. InsyaAllah.


Kenapa LUTOX DNARS BERKESAN DAN MENJADI PILIHAN RAMAI??

267

Diformulasikan dengan beberapa bahan terpilih seperti minyak zaitun, cuka lemon dan garam bukit,Dnars Lutox diyakini mampu menyelesaikan sebahagian masalah yang dihadapi pesakit- pesakit sendi di negara ini.

Antara BAHAN-BAHAN yang terkandung di dalam JUS LUTOX

• HABBATUS SAUDA
• PEGAGA
• MANNA
• MADU
• KURMA
• WHITE KIDNEY BEAN
• GARAM BUKIT
• MINYAK ZAITUN
• ACAI BERRY
• HALIA
• CUKA LEMON

Kelebihan JUS LUTOX adalah ( tak sabarnya nak cuba!!)

• Meningkatkan stamina dan daya tahan badan
• Melancarkan aliran darah dan mencairkan bekuan darah yang tersumbat
• Membakar lemak berlebihan dalam tubuh
• Memudahkan pembuangan air kecil dan air besar
• Menguatkan daya ingatan
• Menurunkan tekanan darah tinggi
• Kesan menyumbuhan pada pesakit buah pinggang teruk
• Mencegah barah usus
• Merawat kanser ovari
• Membantu dalam menurunkan berat badan
• Mengurangkan kolestrol dalam badan
• Membantu mengawal gula dalam darah
• Membantu mengecutkan Peranakan
• Meningkatkan kecerdasan minda

Cara Pengambilan : 2 sudu besar sebelum sarapan pagi dan 2 sudu besar sebelum makan malam.

Sakit lutut, sendi, otot dan tulang adalah masalah yg paling mudah menyerang….blh terjadi tiba2..tp masalah ini lah yg selalu kita amik ringan dan abaikan…

Jika dibiarkan, lama kelamaan ia tak mampu lagi di rawat dengan ubatan n rawatan biasa..

Sebab tu kalau dah rasa sikit2 tu, bertindaklah cepat, tak yah sayang duit takat nak beli produk kesihatan ni…

269

Nasib baik lah juga DNARS LUTOX ni boleh setelkan….bukan nak puji tp kalau dah sakit ni kan, apa produk pun nak beli semua…. Tapi mana nak cari produk berkesan seperti Lutox DNARS..

Tak habis rm200 pun beli, badan sihat, paling best dah boleh solat macam biasa dah. alhamdulillah..

 

ORDER —–>>>> Taip DL & hantar ke 0199824739 sekarang!!!!        Taip DL & hantar ke 0199824739 sekarang!!

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });