0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Petua Mendapatkan Bayi Berambut Kerinting Dan Kulit Cerah

Petua Mendapatkan Bayi Berambut Kerinting Dan Kulit Cerah | Hari ni aku nak berkongsi Petua Mendapatkan Bayi Berambut Kerinting Dan Kulit Cerah setelah membaca beberapa pandangan daripada orang ramai berkaitan baby rambut kerinting. 

Korang mesti suka tengok serta bermain-main dengan bayi yang cantik, sihat lagi comel, kan? Apatah lagi jika si comel tu zuriat  sendiri. Memang hilanglah terus segala rasa penat-lelah bila memandangnya.

Pun begitu, untuk dapat bayi yang cantik ni, korang perlulah mulakan usaha sejak bayi itu masih dalam kandungan lagi. Iaitu semasa masih dalam awal kandungan sehinggalah waktu hampir bersalin.

Di sini terdapat 2 petua yang ingin dikongsikan iaitu; petua untuk dapat bayi yang berambut kerinting dan petua dapat bayi yang berkulit halus dan cerah.

1. Petua dapat bayi berambut kerinting

Amalkan memakan 5 hingga 10 biji kerang rebus setiap hari.

2. Petua dapat bayi berkulit halus dan cerah

Bayam

Amalkan memakan sayuran hijau setiap hari. Contohnya seperti sayur bayam.

3. Di samping itu, anda lebihkan juga pengambilan telur ayam kampung.

Jika diizinkannya, korang akan dikurniakan bayi atau anak yang berambut kerinting walaupun korang dan pasangan berambut lurus. Begitu juga dengan petua kedua. Walaupun korang dan pasangan berkulit gelap tapi inginkan zuriat yang berkulit halus dan cerah, amalkan saja petua tersebut. InsyaAllah!

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });