0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Salam.

Hmm pantang betul kalau tahu ada yang mendera binatang macam dah takde hati perut. Terbaca pasal aksi dua remaja perempuan yang menghayun anak kucing menggunakan ekor yang mana dirakam dan tersebar dalam facebook. Anak kucing berusia 8 minggu dibaling sesama sendiri yang berusia 16 tahun dan 15 tahun di kediaman mereka Isle of Sheppey.

Walaubagaimanapun, kedua remaja terbabit ditangkap dan didenda sebanyak Rm425 selepas aksi mereka dilaporkan kepada polis. Mereka turut diarahkan bertemu dengan panel khas bagi memastikan perlakuan sedemikian tidak berulang selama sembilan bulan lagi dan tidak layak memelihara haiwan selama setahun. Hishhh kalau aku laa buat arahan jangan bagi dorang membela terus. Kesian kat binatang yang tak bersalah.

Apapun, anak kucing terbabit selamat dan kini sudahpun mempunyai penjaga baru dan menakjubkan apabila tidak mengalami sebarang kecederaan fizikal. Semoga tuan baru jaga anak kucing tu lebih baik.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });