white

Kejam! Remaja Dera Anak Kucing

by Pen Merah on January 14, 2013

in Hiburan

Salam.

       NYAMUK Kejam! Remaja Dera Anak Kucing

Hmm pantang betul kalau tahu ada yang mendera binatang macam dah takde hati perut. Terbaca pasal aksi dua remaja perempuan yang menghayun anak kucing menggunakan ekor yang mana dirakam dan tersebar dalam facebook. Anak kucing berusia 8 minggu dibaling sesama sendiri yang berusia 16 tahun dan 15 tahun di kediaman mereka Isle of Sheppey.

Walaubagaimanapun, kedua remaja terbabit ditangkap dan didenda sebanyak Rm425 selepas aksi mereka dilaporkan kepada polis. Mereka turut diarahkan bertemu dengan panel khas bagi memastikan perlakuan sedemikian tidak berulang selama sembilan bulan lagi dan tidak layak memelihara haiwan selama setahun. Hishhh kalau aku laa buat arahan jangan bagi dorang membela terus. Kesian kat binatang yang tak bersalah.

       2 Kejam! Remaja Dera Anak Kucing

Apapun, anak kucing terbabit selamat dan kini sudahpun mempunyai penjaga baru dan menakjubkan apabila tidak mengalami sebarang kecederaan fizikal. Semoga tuan baru jaga anak kucing tu lebih baik.

{ 12 comments… read them below or add one }

Khadijah Syahiera January 14, 2013 at 2:53 pm

X nk komen sbb x suke !!! :’(

Reply

shamil January 14, 2013 at 3:16 pm

ni bukan komen ke??

Reply

Khadijah Syahiera January 14, 2013 at 3:18 pm

X ntau nk komen ape…sbb geram sgt2…tu yg komen jugak….huhuhu

Reply

Muhammad Zaid bin Zahri January 14, 2013 at 3:17 pm

sini sambar, sana sambar, mane2 sambar je kak petir ni, hahahhah

p/s : ambil la ini sebagai pengajaran, kasihan binatang tersebut, kerana binatang pun makhluk hidup jgk seperti kita, bagaimana kalau org yg buat kita macam tu. Fikir-fikirkan la

Reply

Khadijah Syahiera January 14, 2013 at 3:19 pm

Ahahhaa….zaid2…sape cepat dia dpt… :)

Reply

izzuddin amir April 30, 2013 at 1:39 am

ni bukan komment ke ?

Reply

nurulshema January 14, 2013 at 3:08 pm

Nape x didenda RM425k je..
Baru dia tahu rasa..

Reply

Mac Ha January 14, 2013 at 3:28 pm

nape la manusia makin kejam skrg..dera haiwan..dera org..haih..ape nak jadi..kerajaan kena pndg serius bnde nih..

Reply

meor January 14, 2013 at 4:15 pm

klw aqjumpa dah lama mati mmt nie
meor recently posted..KISAH PENJUAL BURGERMy Profile

Reply

ana January 14, 2013 at 4:25 pm

Ni minah bukan mamat la meor .. hihik

Reply

Misya123 January 15, 2013 at 1:06 pm

gile punye orng…. :P

Reply

izzuddin amir April 30, 2013 at 1:40 am

cam nak aku tumbuk muka dia ni kalau jumpa lama da kena oleh aku >_<

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post:

SKYBOX MURAH! MURAH! MURAH!