white

Kucing Parsi yang Gebu l Junior

by Pen Merah on November 17, 2011

in Kucing Saya

 

Waachaaa.

IMG 3794 Kucing Parsi yang Gebu l Junior

Seharian blog penmerah terabai sebab terlekat jammed kat puduraya sampai malam. Hari ni aku dah keseorangan balik sebab myravea dahpun berangkat ke Kedah. Time dia nak naik bas, terus sayu jek hati rasa macam taknak bagi dia balik. Sedih meyhhhhh. Sedih pun sedih jugak tapi terubat bila tengok si comel ni buat muka kesian terus aku teringat kat puss in boot yang nak keluar kat pawagam tuh. Ada kena mengena ker? Muahahaaaaa.

IMG 3779 Kucing Parsi yang Gebu l Junior

Dalam 3 ekor, aku rasa macam diskriminasi pun ada sebabnya aku asyik nak layan Junior si gebus. Ikutkan, Sox lebih manja walaupun aktif semacam tapi aku rasa aku suka dengan bulu junior la. Lembut, gebu dan nipis. Kalau buat mop lantai ni cantik jugak rasanya. Wuwuwuuuu

IMG 3846 Kucing Parsi yang Gebu l Junior

Tuuuu dia Junior binti romeo sebab dia betina tapi paling gemuk dan pemalu bila nak posing. Orang kata haiwan ni macam terapi buat kita tapi aku rasa lebih daripada terapi yang aku dapat daripada dorang. Mana taknya, dengan gigihnya kena rajin menyapu walaupun malas , kena rajin mop lantai walaupun seminggu aku dah mop kasi kilat dan paling tak tahan, aku kena rajin melompat takut terpijak dorang. Hebat betul membela kucing free aje nak bakar kalori kan. Muahahahaaaaa.

 

 

 

 

 

 

 

 

P/s: Rindu pulak kat maine coon kat kampung. Wuwuwuuuuuu

{ 26 comments… read them below or add one }

arda sunkisz November 17, 2011 at 7:59 am

Errr . comel nyaaaaa ~ nak jugak !! hihi

Reply

azam November 17, 2011 at 8:00 am

cantiklah…suka kucing cuma anak² xblh….ada asma :razz:

Reply

nurul November 17, 2011 at 8:02 am

huhuhu…geramnye…gebus sgt eh kak??meh nk tiom2 hdung kcing tu..hehehehe
nurul recently posted..Kelahiran Generasi Baru [sambungan]My Profile

Reply

cik panadol November 17, 2011 at 8:02 am

comelnye junior….

Reply

YaNa YassiN November 17, 2011 at 8:02 am

kucing kita mamat lagi gemoksss,… pemalas tido jerk yg dia tahu, makan kuat plak tuee,..
YaNa YassiN recently posted..Tihany Slot Ratu TV9 | Best gilerrrrrrrMy Profile

Reply

AZFARAH November 17, 2011 at 8:30 am

meh kat azfa satu bole?
AZFARAH recently posted..SEGMEN JOM NAIKKAN JUMLAH FOLLOWER DENGAN MENDADAK!My Profile

Reply

Mira November 17, 2011 at 8:41 am

ehehe.. cumel nya~! :D lebih kurang mcm kucing saya punn ada :3

Reply

sis92 November 17, 2011 at 8:48 am

alo malu2 pulak dia nak posing :D
sis92 recently posted..SPONTANEOUS THURSDAY: Lelaki dan Wanita ^_^My Profile

Reply

missVanilla November 17, 2011 at 9:00 am

ishh2 comelnya..bak sini satu…

Reply

Bella Bellitos November 17, 2011 at 10:45 am

comelnye kucing akak! nak seko nak seko!
Bella Bellitos recently posted..Famous Amos sumber inspirasi terhebat untuk study!My Profile

Reply

myravea November 17, 2011 at 11:18 am

Huwaaaa…sedih kot kak time nak naik bas tu..kuikui..next time jumpe lagi :)

Rindu sox cakar kaki myra lg..huahua
myravea recently posted..Jom serbu join "E-Belia Blog Contest!"My Profile

Reply

wen November 17, 2011 at 11:18 am

hahahha akak jgn nak masuk rekod la nak jadikan kucing tu mop k

Reply

Wanie November 17, 2011 at 11:19 am

ala, akak duduk sorg la ni..nasib ade anak2 temankan..hehe..myra2 jom jumpe jom..haha
Wanie recently posted..Header untuk Trioseposen.comMy Profile

Reply

myravea November 17, 2011 at 1:37 pm

hehe..da dekat dengan wanie ni..Sabtu ni nak kne balik Uitm da kalau dapat kolej..wuwuwuw
myravea recently posted..Jom serbu join "E-Belia Blog Contest!"My Profile

Reply

fad November 17, 2011 at 11:44 am

waaa… knp letakk gmb kucingg ?? gerammmm nyerrr.. rindu kt kucing sye.. :( ( :sad:
fad recently posted.." Haii follower 222 .. :) "My Profile

Reply

miera roseputih November 17, 2011 at 12:57 pm

mira balik kedah study ke? comel la tucin tuh.. geramm :lol:
miera roseputih recently posted..belajarlah bersyukurMy Profile

Reply

PELANGI November 17, 2011 at 12:57 pm

eiiii gebunyaaaaaaaa!nk curi boleh? :lol:
PELANGI recently posted..SPM Oh SPMMy Profile

Reply

JMR November 17, 2011 at 1:32 pm

kucing secomel ni, kalo jual masyuk gak kan..kihkih
JMR recently posted..Nasi Goreng Lamb Chop @Jom Bali – Truly Malaysian FavouritesMy Profile

Reply

fiezah91 November 17, 2011 at 2:13 pm

haha. kucing comel gini. jangan la buat mop lantai.haha
fiezah91 recently posted..kawanMy Profile

Reply

ascil November 17, 2011 at 3:27 pm

hey junior binti romeo.anda terlalu comel.sekian.
ascil recently posted..WW#4-aku rasa HENSEM apabila jadi wirawati.okbai=pMy Profile

Reply

kim heeruul November 17, 2011 at 4:15 pm

amboi2..dgn kucing pon boleh photoshoot..hihi..
kim heeruul recently posted..SPONTANEOUS THURSDAY #19My Profile

Reply

lindazulkufli November 18, 2011 at 5:27 am

comelnyee kucing tu , teringin nk bela kucing tp mak tak kasi :( hihi
lindazulkufli recently posted..NO TAJUKMy Profile

Reply

eesyaheera November 18, 2011 at 5:48 am

Comellllllll!
eesyaheera recently posted..Chicken HartzMy Profile

Reply

cytah_lovicry November 19, 2011 at 1:46 am

comelnyaa.. teringin nak bela..

Reply

maya_mustwany November 21, 2011 at 9:08 am

hahahah..leh lak nak jadikan mop ye..hihihi
bulu gugur ke?thats y la mas tak dapat bela.huhuh
maya_mustwany recently posted..Tutorial 14- CARA MENGGUNAKAN MESIN TOKEN LRTMy Profile

Reply

anoyzz January 3, 2012 at 3:31 pm

bg makanan jenis pa kucing ni,gebu semacam ja..hehe
anoyzz recently posted..tomeinya….My Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post:

SKYBOX MURAH! MURAH! MURAH!