white

Masa Untuk Dapatkan Data l Dont Lose It All

by Pen Merah on January 18, 2013

in Cerita Aku

Salam..

DONT LOST ALL DATA Masa Untuk Dapatkan Data l Dont Lose It All

Korang masih ingat dengan story baru ni tentang hubungan jarak jauh melibatkan Amy, Nick dan Joe? Aku pernah cakapkan 18hb ni kiranya kisah dorang akan terbongkar. Haaaaaaaaaaa dah ready? Dua episod sebelum ni, Amy dah semakin lupakan Nick yang menghilangkan diri tanpa dapat dikesan. Kita tengok apa yang sebenarnya terjadi.

 

Akhirnyaaaaa aku dah jawapan kepada persoalan yang buat tertanya – tanya kenapa Nick mendiamkan diri. Rupanya sesuatu telah terjadi pada Nick ketika ingin membeli cincin yang mana dia tercedera ketika ingin menyelamatkan seorang perempuan yang malang. Apa agaknya Amy akan buat sekiranya dia tahu apa yang berlaku kat Nick?

Tanpa mengetahui semua ni, Amy seolah melupakan Nick dan semakin selesa dengan Joe. Korang rasa Joe ni macam ambil kesempatan tak? Dahla buah hati kawan sendiri kan. Rasanya apa Joe akan buat kalau dia tahu Nick sedang mengalami masalah? Dalam kes Amy dan Nick, semua ni terjadi apabila dorang tidak mempunyai DATA.

Disebabkan takde DATA, Nick tak dapat nak hubungi Amy untuk menjelaskan apa yang terjadi. Samada korang penuhkan DATA atau mungkin hilang orang tersayang. Dengan Data, bukan hanya berkomunikasi dengan telefon bimbit malah boleh melayari internet. Maksud aku, tak dapat nak kontek melalui telefon, haaaaaaa facebook kan ada? Tapi yang penting DATA! Apa kata korang kemaskini hubungan korang dengan dail *128 # dan dapatkan DATA yang berbaloi-baloi. Masa untuk bertukar!!

 

 

{ 28 comments… read them below or add one }

Mama Hanim January 18, 2013 at 4:14 am

video dan jalan cerita yang menarik kan.. suka tengok iklan ni kat tv..hehe.
Mama Hanim recently posted..Perodua Panggil Balik Semua Myvi Baru Ganti Lajur Stereng EPSMy Profile

Reply

penmerah January 18, 2013 at 10:27 am

btol tuuuu.. haha
penmerah recently posted..Masa Untuk Dapatkan Data l Dont Lose It AllMy Profile

Reply

Khadijah Syahiera January 18, 2013 at 6:15 am

X saba nk balik uma then tgk puas2 iklan nih!!

Reply

penmerah January 18, 2013 at 10:29 am

skg kt mne?
penmerah recently posted..Masa Untuk Dapatkan Data l Dont Lose It AllMy Profile

Reply

Khadijah Syahiera January 18, 2013 at 1:32 pm

Td kat tmpat keje da…x tgk lg…malas nk tgk tv..hehehe….

Reply

amin January 18, 2013 at 10:42 am

best

Reply

khairul January 18, 2013 at 10:42 am

celcom is best

Reply

fyza hamdan January 18, 2013 at 10:43 am

OWH.. cian nye dia.. cinta xkesampaian.. :)

Reply

ITHIRAH January 18, 2013 at 10:43 am

best video dia.. bila sambungan dia???

Reply

nad nouyu January 18, 2013 at 10:44 am

i like :) ))

Reply

WONG SIEW SIEW January 18, 2013 at 10:44 am

Masa Untuk Dapatkan Data l Dont Lose It All

Reply

nur nadhirah husna January 18, 2013 at 10:44 am

Data baru dari celcom ke? Best tak? Murah ke?

Reply

chaq January 18, 2013 at 10:45 am

celcom ada dimana2

Reply

WONG SIEW SIEW January 18, 2013 at 10:45 am

I WAN IT~~

Reply

nur nadhirah husna January 18, 2013 at 10:45 am

Tak pernah tengok lagi video ni! Ketinggalan nye! Huhuhu rugi :p

Reply

nazihah January 18, 2013 at 10:45 am

segalanya terbongkar bila nick ingat semuanya n cari amy balik….

Reply

fyza hamdan January 18, 2013 at 10:45 am

saya rasa nanti joe akan bersama juga dengan amy..

Reply

Trinity Tan January 18, 2013 at 10:45 am

Oh begitu rupe-nyer cerita nyer. Tapi Joe tu potong cue la…pastu Amy tu pun lagi satu, cpat nyer berubah hati.

Reply

Nur Zulaiha January 18, 2013 at 10:46 am

Wow kene bli line fon yang terbaik nie…
Nur Zulaiha recently posted..♥ 23rd Birthday GA by Si Bulat ♥My Profile

Reply

siti nur syahira January 18, 2013 at 10:46 am

like <3

Reply

ITHIRAH January 18, 2013 at 10:46 am

x sabar nak pegi beli plan DATA baru ni :D .. yeppi!! happy nye ^^
ITHIRAH recently posted..Hukum Cukur Bulu Kaki- Ustaz AzharMy Profile

Reply

fyza hamdan January 18, 2013 at 10:46 am

amin.. harap bersama jugak..

Reply

nur nadhirah husna January 18, 2013 at 10:47 am

Pape pun celcom memang best kan? :)

Reply

Nurashafizan Arifin January 18, 2013 at 10:52 am

Tak bek la amy nan joe tuh wat nick cmtuh. . jgn risau. . certia nie mcm adam dan hawa taw, , ,

Reply

faiz January 19, 2013 at 5:15 am

best……

Reply

faiz January 19, 2013 at 5:16 am

besr gler
faiz recently posted..Khas Untuk Kaki Tangan Kerajaan SahajaMy Profile

Reply

MaYa Maswany January 20, 2013 at 12:31 pm

cian laki tuh..rupanya dia setia :(
MaYa Maswany recently posted..Kronologi KerjaMy Profile

Reply

Nur Aneesa January 25, 2013 at 8:14 am

Sedihnyaaa. Neesa tak sanggup terjebak dalam cinta 3 segi nii :(

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post:

SKYBOX MURAH! MURAH! MURAH!