0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

Waachaaa.

Aku tak larat nak berceloteh panjang dalam entri kali ini jadi meh aku jamu korang semua dengan aksi terlampau blogger yang hadir pada sidang media Pilih Kasih 3 di Subang Jaya. Lets the picture speak itself. huhu!

Sampai jer kat Holiday Villa, mata aku laju jer mencari blogger – blogger yang aku kenal. Nasiblah jumpa yana nanako terus hati aku lega. Maunya tak, aku redah bagai seorang diri last minute nasib tak jem jer. Alhamdulillah sampai jugak aku ke destinasi dengan selamat. haha!

Masuk jer vintage ballroom baru terserempak dengan kelompok blogger yang memang femes amos la kan. Aku jer blogger cikai rasa nak sorok muka dalam beg pilih kasih lama – lama. Muahahahaa.

Aku taknak cakap banyak dah hari ini badan dah lenguh, mulut dah penat pot pet pot pet dari tadi tak berhenti. Korang layan jela semua gambar yang ada ye! Bapak pemalas aku hari ini. muahahaha!

Para blogger yang hadir yang aku kenal laa. haha!

Ben Ashaari

Ujang

Myravea

Broframestone

Yana Nanako

Taufiq

Bro Jejai

Nisa Kay

Andy Howt

Kaizen Shinobi

Namia

Mas Ahmad Safwan

Ye, aku tauuu! aku tau korang jeles. Saja letak gambar dengan erra fazira sebagai ending entri aku kali ini. Enjoy! Aku ni perasan je lebih. Sila muntah semuaa. Muahahahahaaaaa.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });