0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

Waachaa..

Satu masalah perempuan bila masuk shopping mall jer mata mula naik juling pantang tengok beg cantik – cantik. Tapi bukan semua perempuan gila shopping. Kohkohkoh!

Respon biasa di kalangan perempuan – perempuan apabila nampak perempuan lain berjalan dengan beg tangan berjenama  Louis Vuitton kat depan mata;

”Fuhyoo jeles seyh aku tengok beg dia tu, bila laa laki aku nak belikan satu” 

”aku pun sama kak, berjanggut la nak merasa beg berjenama mahal”

Dalam hati perempuan yang pakai beg LV mahal mesti terdetik riak dan bangga diri ”Bangga aku usung ke sana ke mari beg LV murah ini” Kohkohkoh!

Lumrah manusia, bila pakai mesti nak semua nampak gempak dan cantik saham wajib lebih dari yang lain, bila cantik pulak mesti nak barang mahal tapi bila dah mahal, sudahnya akhir bulan pokai pon boleeee! muahahaahaaa. Sederhana sude! Buat ape nak riak kalau akhirnya diri sendiri menanggung beban.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });