0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Salam.

Wahh dah masuk bulan 5 mesti ramai yang tertunggu – tunggu untuk menyambut hari guru. Dulu-dulu bila hari guru, aku suka bagi kad untuk cikgu tapi sekarang nih wujud lagi ker amalan tu? Yelah, dah canggih bagai sms pun dah macam cukup ye dak cuma lebih bermakna kalau korang bagi kad hari guru. Mesti terharu cikgu korang nanti.

Saja nak share contoh kad ucapan selamat hari guru yang aku rasa cantik dan comel. Manalah tahu korang rajin nak buat untuk cikgu kat sekolah. Kahkahkah!

 

P/s: Selamat hari guru buat GURU Seluruh Malaysia.

 

 

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });