0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Salam.

Koleksi Kereta Terbaru Datuk Lee Chong Wei 1

Woaahhh kalau pasal kereta, mesti mata aku laju jer nak tengok lama – lama. Dahlah sporty huii mahal pulak tak mampu nak beli dapat tengok pun jadik. Terkedu aku bila tengok koleksi gambar kereta Datuk Lee Chong Wei. Perghhhh terbaik dari ladang!

Koleksi Kereta Terbaru Datuk Lee Chong Wei

Dato Lee Chong Wei baru-baru ini membeli sebuah kereta sport mewah baru iaitu Ferrari F430 berwarna putih. Ferrari F430 ini dikuasakan oleh enjin V8 4.3L dan mempunyai kuasa kuda melebihi 480.

Koleksi Kereta Terbaru Datuk Lee Chong Wei 2

Dato Lee Chong Wei yang berusia 29 tahun turut memiliki sebuah kereta sport Nissan GT-R R35 (dipercayai telah dijual untuk membeli Ferrari F430), BMW X6 Coupe dan Proton Inspira 2.0 yang merupakan hadiah dari pengeluar kereta untuk memberi penghormatan kepada pencapaian beliau.

Koleksi Kereta Terbaru Datuk Lee Chong Wei 5

Fuhhhh kalau aku pun sanggup jual kereta sport lain kalau dapat Ferrari. Bestnya jadik antara Insan yang bertuah macam nih kan? Bila laa pulak masa untuk menjadi yang bertuah nihhh sampai.

 

 

P/s: Tak dapat ferrari, dapat skyline pun aku dah bersyukur sesangat. :P

 

Sumber: 

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });