0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

Waachaaa..

Hari raya tak best? Mana boleh raya tak bestkan? Dahla banyak kuih raya, duit sendiri pun makin kering memang best sesangat. Hahaha. Cuma yang tak bestnya bila kereta honda aku kena langgar dengan motor. Muka aku dengan yuyu time ini baru balik dari settlekan dengan budak motor tuhh. Aku senyum pun macam terpaksa kan? huhu!

Mejah,yuyu dan aku. Sempat lagi kitaorang berposing dengan rumah aku. Muahahahahahaa. Dalam rumah taknak bergambar sebab gelap jadi kat luar pon bolehhhh. haha. Nasibla dorang ini sporting jer tak kisah bergambar kat mana.

Bila tengok gambar ini mesti aku teringat kat kereta aku yang masih lagi tak repair. hukkkkk. Sedihnyaaa.

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });