0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Kenapa Wanita Menggunakan Beg Berjenama?

 

Waaachaaa.

Persoalan dari beberapa kawan aku ”Kenapa Wanita Menggunakan Beg Berjenama” buat aku terfikir lama.Tell me how many bags did you have, ladies? Wanita biasa akan memiliki lebih dari sepuluh beg kerana satu tidak akan cukup tapi wanita luar biasa akan mempunyai hanya satu beg. Takde orang lain dah semestinya aku sebab aku bukanlah perempuan feminin sangat. Muahahaaaa.

Nampak Stylo

Bawak beg Lv takpun Prada perghhh punyalah bangga boleh nampak stylo kaw! Tapi bagi aku, cukuplaaa takat beg yang sederhana tapi boleh muat segala harta karun aku iaitu beg organizer. Wuwuwuuuuuuuu.

Perempuan bekerjaya macam aku cewwahhh tak leh blah selalunya suka aje campak barang dalam beg tapi bila nak amek pun main capai mana yang ada. Bila tak jumpa nak amek duit mula lah nak pitam bagai. Muahahaaaa.

Dia ni tak stylo langsung, masih pakai tas tangan zaman kebangkitan Jepun. Amboi mulut tak sayang betoi! Memang melukakan hati. Sebab tu perempuan mudah jadi shopholic duit belakang kira janji maju kehadapan. Muahahaaaa.

Pentingkan Kualiti bukan Kuantiti

Bab ni memang aku setuju sangat sebabnya aku bukan jenis yang shopholic. Orang lain pergi TS hampir nak gila bershopping tapi aku boleh balik dengan tangan kosong. Hebat seyhhh. Kagum! Kagum! Beli banyak tapi sudahnya jadi pekasam dalam bilik wuwuwuuu rugi woaahhh. Perangai aku, beli sekali tapi memadai.

Wanita Ciptaan yang Cantik

Bershopping tu orang kata terapi jiwa sebabnya shopping adalah aktiviti yang menyenangkan lagi menggembirakan. Dapat pulak beg berjenama siapa tak hapikan? Bagi aku, Wanita ini adalah ciptaan yang cantik sebab tu sukakan semua benda yang cantik dan handsome. Muahahahaaaa.

Semua perempuan suka beg berjenama sebabnya tengok beg aje memberikan excitement lebih. We want more! We want more! We just can’t help it. We are women, this is us. So what?Tengok on your right, woman in mustard. Look at her bag. It costs you a fortune. Wuwuwuuuuu terus berdebar jantung rasa nak terus angkut bawak balik rumah. Phew, nasiblah aku tak macam tu lagik. Muahahaaa.

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });