0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

 

Waaachaaa.

Woaaahhhh sebut si comel mesti korang tau aku ada 3 ekor anak kucing parsi yang kiut miut. Hampir 4 bulan pun semua dah beso makin debab pun ado. Sox, Romeo jr dan Junior peneman setia kat rumah aku dan yang paling rajin buat sepah pun diaorang jugak. Wuwuwuuuuu.

Aku tak tahu apa masalah kucing aku ni pantang nampak aku mengunyah, bagai nak gila terkam aku tak kira atas kepala pon bole. Paling ganas tu haa Sox bin Romeo tapi bapak dia dah takde. Sanggup kaw berdiri semata – mata ingatkan buah mangga tu makanan dia. Haa padan muka tertipu! Muahahaaa.

Sebelah sox tu Junior yang peling gebus dan paling pemalu woaaahhhhh.

Aksi si pemalu yang mau tapi malu. Hujung sana yang buat tak tahu tu nama dia bella masih single meyhhhhh. Muahahahhaaa

Tuuu dia kan dah cakap dia mauuu tapi segan. Aku tau mesti dia pun ingat buah mangga macam whiskas sampai sanggup berdiri lama. Semua tertipu dengan makanan aku. Kesian meyhhh! Time aku kerja dulu si comel ni takde lah manja sangat pun tapi bila aku dah selalu melepak kat rumah, makin lama manja tu menjadi – jadi.

P/s: Lebih baik sayangkan kucing daripada sayangkan orang yang tak tahu menghargai kita. Buang masa dan buang duit aje. Wuwuwuuuuu.

 

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });