0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

Kalau ikutkan badan aku, memang sah-sah aku taknak gemuk tapi aku nak share jugak Cara Cepat Gemukkan Badan. Ikutkan badan aku memang cepat gila vavi naik tanpa perlu bersusah payah nak melantak sampai penuh. haha!

Gemuk ini memang menjadi idaman mereka yang berbadan kurus tapi nak gemuk ini selalunya aku memilih kedai makan yang sedap – sedap. Aku melantak biasanya lepas pukul 8 malam ke atas dan makan dengan laju. Huduh benor perangai aku! muahahahahaha!

Tips nak cepat gemuk pun aku rasa sama jer dengan cara nak naikkan berat badan. Yang penting bagi aku, hati biar hapi selalu. Bila hati senang, nafsu nak makan pun akan membuak – buak. Pemilihan makanan nak bagi badan gemuk pun kena bijak contohnya, kita dah tahu karbohidrat sumber utama lemak nak bertapa dalam badan jadi banyakkan makan nasi dan roti. Kalau biasa, korang makan 2-3 kali sehari, doublekan supaya jadi berganda. Muahahahaaha!

Lagi satu bila masuk waktu tidur kena pastikan cukup dan lena. Bila cukup tidur, terlebih makan, otak tenang konpem mesti badan naik umpamam dipam – pam seperti tong dram. haha! Setakat ini, petua nak gemukkan badan yang aku share ini menjadi lahh kat badan aku sendiri. Apa pun, selamat mencuba lahhhh ye!

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });