0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Cik Epal di Karipap Karipap Cinta Premier

 

Wachaaaa..

Dua tiga hari ini, kerap jer aku mention pasal Cik Epal. Tu laa nak buat macam mana dah aku melepak bersama jadi aku tempek aahhhh gambar dia dengan shaheizy sam dalam blog aku. Muak? Lantak ahhhh. haha.

Punya mesra depe ini siap boleh bergosip tak kira masa. huhu!

Pose ini aku memang mintak dari dia memandangkan bukan senang nak jumpa blogger femes kesayangan nuffnang.

Karipap karipap cinta versi Cik Epal..

Shaheizy Sam memang sporting habis boleh jer layan karenah orang sekeliling dia termasuk buah hati tersayang.. Aku memang seronok keluar dengan depe ini sampai nak balik pun boleh bergosip tak hengat. hahaha.

3 blogger in actions!

Layan. ^,^

Cik Epal vs Nisa Kay

Baidewey, daaahhh upload gambar sume, baru aku perasan takdak gambar aku dengan Cik Epal berdua. Wawawaaaa, nak nangis nihhhh. Takpe-takpe, nex time kita bergambar berdua ye Cik Epal. Terus take note untuk nex time punya hang outs. haha.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });