0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Salam.

Woaaahhhh saja up entri ni sebab dah lama aku kempunan nak makan cempedak goreng tambah pulak masuk blog kak yan ternampak dia post entri buah cempedak. Huiii aku ni dahla hantu cempedak tengok entri dia dengan gambar cempedak yang besor – besor pun boleh buat aku mengidam lama. hikhik.

Haaaa sekali dapat tak menyabar terus aku ngap walaupun gigi tengah sakit. Wuwuwuuuu

Dapat satu mesti nak lagi. hikhik

Akhirnya hilang jugak kempunan aku selama berbulan – bulan lamanya. Cempedak goreng ni antara makanan wajib yang aku akan beli terutama bila musim cempedak. Korang macam mana? Mesti suka jugak kan? Heeeeeeee.

 

 

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });