0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Dibelasah Teruk Oleh Suami, Wanita Ini Nekad Dedah Keganasan Suami

Dibelasah Teruk Oleh Suami, Wanita Ini Nekad Dedah Keganasan Suami

belasah

Satu kes keganasan domestik atau keganasan rumahtangga telah kecoh di laman sosial Facebook.

Seorang isteri telah mendedahkan beberapa gambar dirinya lebam dan luka akibat dipukul suami.

Wanita ini mendedahkan dia dan anak dilayan dengan amat teruk oleh suaminya yang merupakan seorang mualaf.

Jom baca:
Dipetik dari Facebook Shahilda Fadhil.
Kisah Keganasan Rumahtangga.

Bismillahirrahmanirrahim. Selama ni aku diam membisu seribu bahasa kau hina, fitnah, herdik, cerca keluarga aku. Hina aku. Pukul aku separuh nyawa. Kau ambil parang ketak kat leher aku. Nak sembelih aku.

Tapi hari ini Allah swt beri aku kekuatan untuk bongkarkan kebenaran.

DIPUKUL

Setahun perkahwinan kita. Dalam tempoh itu aku di pukul bagaikan binatang berkali2 tanpa belas kasihan langsung sehingga anak sekecil adam yg baru 2 tahun merayu melutut kat kaki kau untuk berhenti pukul aku.

Sampai pecah gusi anak aku kau tendang wahai suami dayus. Kau pukul aku guna besi buai.

Campak aku dari ruang tamu ke dapur. Ko hempas kepala aku dgn laptop. Kau pijak perut aku masa aku dalam pantang anak kedua. Paksa aku layan nafsu binatang kau. Sampai aku terpaksa buat operate sebab luka pd faraj aku.

Masa mengandung kau duduk atas perut aku yg dh 7 bulan lepas tu cekik aku.

Yang lebih kejam kau ma*n dgn betina kat luar siap rakam fan balik tunjuk pada aku. Betapa kejamnya kau wahai suami tak guna. Nafkah kau bagi rm200 lepas tu kau minta balik.

Kau paksa aku hisap K*N*K anak aku Adam depan kau. Paksa aku jilat tapak kaki kau lepas aku dibelasah seperti anjing. Kau ma*n aku macam pelac*r.

Allahuakbar. Terlalu banyak penderitaan yang kau beri pada aku selama setahun aku jadi isteri kau yg bodoh. Kau kunci aku dan anak dlm rumah bila kau pergi kerja tanpa sebarang makanan.

Terlalu byk peluang aku bagi pada jantan macam kau! Sampaikan skrg ni kau tuduh bapak aku culik aku & anak2. Kau cakap aku sekeluarga berajaran sesat.

MUALAF

Kau sedar x baru 3 tahun kau masuk islam? Mengucap pun x pandai. Ngaji pun kau x tahu. Kononnya belajar agama tapi wayang di fb semata2. Main betina. Hisap batu.

Pukul bini & anak. Islam mana kau ikut? Suka2 kau kafirkan bapak aku. Bapak aku pun kau panggil padil pu**mak. Mak aku pun kau panggil sampah? Apa jenis menantu kau ni?

3x kau lafaz cerai tp bila di mahkamah kau siap angkat sumpah xnak ngaku. Aku silap & benar2 silap pilih kau sebagai pelindung aku.

Rupanya kau manusia paling zalim & kejam di muka bumi ni.

PEGAWAI SPRM

Kau pegawai #SPRM tp tatatertib kau mana? Hisap batu. Mabuk. Allah menjadi saksi segala yang engkai lafaz & lakukan.

Demi anak2 tak sesekali aku kembali pada kau & aku tak kan maafkan kau. Dh sebulan buat report tapi x ada apa2 tindakan diambil. Aku serah pada Allah shj.

Ini beberapa gambar:

lebamm-1

lebamm-2

lebamm-3

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });