0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Waachaaa…

Sape tak kenal kulit kayu manis memang anehla aku rasa sebabnya kalau perempuan yang banyak jerawat, kulit kayu manis ni boleh dikira macam kekasih hati. Mau taknya, selagi parut tak hilang, selagi tu ditenyeh sampai lebam. tonyoh dik! tonyoh lagi! Wuwuwuuuuuu.

Selain kerap digunakan untuk hilangkan kesan parut, kulit kayu manis bertindak sebagai membuang angin berlebihan dalam badan malah boleh legakan rasa sakit kat badan. Tapi aku rasa ramai tak tahu kulit kayu manis ni boleh buat korang punya selera makan tu makin bertambah. Kalau terasa nak gemukkan badan, bolehla selalu amalkan.

Caranya dengan letakkan sedikit sentuhan kulit kayu manis dalam hidangan takpun dalam makanan harian tu, korang tabur aje la dengan serbuk kayu manis. Mesti terbuka selera makan tu. Muahahaaaa.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });