0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Salam.

Asyik dengan info semasa je kan kali ni aku nak berkongsi dengan korang tips kecantikan pulak. Eceh macam laa teror sangat bab cantik rupa nih. Tapi ilmu yang ada lagi elok dikongsi bersama ye dak? Ehem! Kulit muka aku nih pun berparut jugak sejak masuk Universiti lagi. Jiwa muda time tu kemaruk nak tengok muka ada jerawat bila dah keluar seketul dua ketul menyesal tak sudah. 

Kali ni aku nak berkongsi kebaikan kulit pisang yang dipercayai boleh membantu menghilangkan parut. Caranya mudah jek cuma kena rajin! Ambil kulit pisang dan gosokkan lembut pada parut yang korang nak hilangkan tu. Biarkan sekejap kemudian cuci dengan air bersih.

Keringkan dengan tuala dan sapukan kulit berparut tadi dengan minyak yang mengandungi vitamin E. Amalkan selalu Insyaa Allah korang akan nampak perbezaannya nanti. Dengar kata, kulit pisang ni bagus untuk memutihkan kulit tapi apapun korang cuba lah  ye.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });