0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

Waachaaaa..

Muffin Top? Apa kebenda muffin top ni? Kuih muffin ker? Ehhh No! No! No! Muffin top ni sebenarnya istilah yang mungkin tak ramai yang tahu tapi aku tahu iaitu selombok lemak yang terkeluar dari baju atau seluar seseorang terutamanya apabila pakai baju ketat – ketat.

Selalu yang tersembul keluar ni dikalangan perempuan. Pelik jugak dah terboroi keluar macam tu, tak malu ker orang nampak? Mungkin dorang rasa cantik bila nampak pusat terkeluar baru lebih seksi. Hakkktuihhh seksi apakebenda seksa mata yang menengoknya. Muahahahaaa.

Muffin top ini nampak ketara bila perempuan pakai baby T dan jeans ketat. Wallaweh, memang cantik punya. Tapi golongan macam ni aku rasa yang tak sedar diri. Kalau lah aku, entah nak letak muka kat celah mana tak tahu lah. Malu! Malu! Muahahahaaaaa.

 

 

 

 

P/s: Korang rasa seksi ker ada mufffin top?

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });