0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

 

Wachaaaa..

Alaaahhhh aku tak sedar dah lewat malam pun tapi video si aie batman belum lagi siap derrr. Adoii! Minggu ini aku rasa hidup aku serabai betol macam ayam hilang anak pun ada. Paling teruk hari ini bila perut aku terasa macam kena bubuh dengan julat dari pagi sampai petang memulas – mulas tak henti – henti. Nasib baik laa tak terberak dalam spender. haha.

Kali ini photoshoot aku tak kira tempat, nampak lighting cantik jer aku main bedal tak kira masa. Ohh ye, aku ini bukanlah photographer yang teror setakat main snap ikut gerak hati nampak cantik, aku balun je! haha. Lokasi yang tak dijangka? Tepi FOS pun boleeeee!

Kalau ikutkan si Nisa Kay, selagi ada kedai mekap, kedai barangan ladies hah ko jangan sesekali bagi dia nampak karang dengan ko sekali melekat dalam kedai tu tak hengat dunia. haha. Aku? Aku pasrah jerlaa dol! Tapi aura dia ini memang hebat, kalau dulu dia ke kedai perempuan, awal – awal lagi aku dah buat u turn laju – laju taknak masuk tapi sekarang, entah jin mana yang bertandang, jangan cakap 5 minit, sejam pun boleeeee! haha.

Kalau bawak dia pergi the Curve, kedai fevret yang wajib aku kena follow dah tau dahhh kedai kasut kat bawah Cineleisure e-Curve. Kalau ada 10 kedai kasut, aku rasa mau aku bermalam kat sana. Haha.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });