0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Safiey Ilias Buat Pengumuman Mengejutkan, Jadi Mak Nyah Semula

safiey

Usahawan berstatus jutawan, Safiey Ilias membuat satu pengumuman yang amat mengejutkan. Safiey Ilias nampaknya telah kembali menjadi ‘mak nyah’ atau pondan semula.

Pengumuman ini dibuat di laman sosial Instagram miliknya yang telahpun ditukar semula kepada nama Sofea Ilias.

Safiey mengatakan dia tewas dalam percubaannya untuk menjadi seorang yang baik dan kembali ke pangkal jalan. Pengasas Perlaking ini juga akui penat dengan kata-kata dari orang ramai walaupun dia telah berubah dahulu.

Ini komennya:

Hi..Im coming back..Sorry kepada semua terutama yang sokong saya . Sori sgt2 kecewakan anda semua . Saya terlampau penat dah menjadi baik tapi org tetap kata mcm2 . Saya pun dh mesej family dan menyatakan keputusan saya nk jadi pondan semula . Mereka sedih . Uolls semua pun mesti sedih kan . Maafkan saya tapi kali ini saya tewas

I love my family . Tlg jgn libatkan family saya dalam keputusan saya ni . Mereka tak ada apa2 kaitan . Ini keputusan saya . Sori tp saya tak nak ulas apa2 dah..

Ternyata berita ini mengejutkan ramai pihak terutama dari keluarga dan juga para peminatnya. Untuk pengetahuan, Safiey Ilias pernah menjadi tumpuan apabila berubah dari seorang pondan kepada lelaki sejati.

Usahawan ini pernah ditemubual di beberapa program tv tentang penghijrahannya-PENMERAHDOTCOM

cats2

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });