0

MY SHOPPING BAG (0 items)

    No products in the shopping bag.
0

Salam..

DSC09922

Hari ni dengan rasminya aku menggunakan produk U-Trim khas untuk kuruskan badan. Dah lama kot tak share dengan korang pasal kuruskan badan. Baidewey, produk ni aku beli dengan kawan lepas nampak badan dia dari bulat jadi sekeping. Haaa siapa tak teruja ye dak? 

DSC09920

Berat aku sekarang 53kg yang mana ketara gila dengan berat sebelum nih dalam 49-50kg tapi setiap hari asyik makan sedap mana boleh tahan meyh! Masuk jek berat pada angka 50 terus hati gundah gulana. Sejam pertama lepas aku ambil U-Trim nih, memang terasa kesan dalam badan terutama kerap haus. Asyik nak minum air plus tak rasa lapar. Bukan promote tapi nih memang efek betol! Seyes tak tipu! kekeke!

Dulu masa aku kuruskan badan, memang tak makan nasi dan agak melampau diet sebelum nih sampaikan bangun pagi menggeletar badan tapi nak kurus punya pasal, layankan jek. Sekarang tak perlu nak diet macam tu cuma minum benda alah nih haa efek yang sama aku rasa kat dalam badan masa diet extreme dulu. Tak sampai sejam kot efek dia terus boleh nampak.

DSC09925

Dalam 1 kotak U-Trim ni ada 10 sachet yang mana minum hanya sekali sehari dengan air sejuk 250ml. Haaa tak susah pun. Sehingga waktu aku menulis ni, badan masih rasa dehydrates tapi kena kerap minum air. Bila kerap minum air, automatik badan akan bersih dari toxin dan harap badan aku cepat mengecut. Perut pun tak rasa lapar selain rasa haus jek setiap masa.

P/s: Entri ni takde kena mengena nak promote ker apa cuma berkongsi produk yang aku guna untuk kurus. Semalam kawan aku tanya, kenapa nak kurus elok apa badan berisi? Jawapan aku mudah jek, bila kurus senang nak beli baju yang cantik – cantik. Gemuk tu sensitif woo bagi perempuan. Harap dalam seminggu nih boleh nampak result berat badan nih. Nanti aku kongsi dengan korang ye.

Apa Kata Mereka?

Lagi Topik Menarik


Buat Komen

Atas
$(document).ready(function() { $("#owl-demo").owlCarousel({ autoPlay: false, items : 5, itemsDesktop : [1199,5], itemsDesktopSmall : [979,4], itemsTablet : [770,3], itemsMobile : [480,1], pagination : false, navigation : false }); }); $(document).ready(function(){ $(window).scroll(function(){ if ($(this).scrollTop() > 100) { $('.scrollToTop').fadeIn(); } else { $('.scrollToTop').fadeOut(); } }); $('.scrollToTop').click(function(){ $('html, body').animate({scrollTop : 0},800); return false; }); }); $('a[href^=#]').click(function(){ event.preventDefault(); var target = $(this).attr('href'); if (target == '#') $('html, body').animate({scrollTop : 0}, 600); else $('html, body').animate({ scrollTop: $(target).offset().top - 100 }, 600); });