white

TV LED Terbaik 2012

by Pen Merah on June 12, 2012

in Cerita Aku

Salam..

Woaahh kalau korang peminat tv mesti tercari-cari TV LED terbaik untuk tahun 2012. Sekarang ni TV pun dah berkembang lebih canggih tak kira jenama apa mesti semuanya serentak mengeluarkan hasil yang mengkagumkan. Jadi, aku bagi kat korang senarai jenama tv LED terbaik untuk korang pilih.

Sharp Elite PRO-X5FD series

Sharp Elite PRO X5FD series2 TV LED Terbaik 2012

Sony XBR-HX929 series

sony xbr 55hx hdtv 1 TV LED Terbaik 2012

Samsung UND8000 series 

 TV LED Terbaik 2012

LG LW5600 series

LG 55LW5600 TV5801 TV LED Terbaik 2012

 

P/s: Bagi aku, apa yang sama tentang TV yang aku tempek kat sini adalah fungsinya iaitu boleh digunakan sebagai laptop untuk online di internet. Semuanya boleh diperolehi dihujung jari melalui TV.

 

 

{ 4 comments… read them below or add one }

Madam Riena June 13, 2012 at 12:12 am

bagus juga ni kan.. :)
Madam Riena recently posted..Holiday to Kota Kinabalu Part 3My Profile

Reply

Nurul June 13, 2012 at 7:11 am

Terbaiklah…
Nurul recently posted..Wordless Wednesday: Rindu iniMy Profile

Reply

luces Led October 20, 2012 at 1:47 am

Hey there, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Ie, it looks fine but when opening
in Internet Explorer, it has some overlapping. I
just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
excellent blog!
luces Led recently posted..luces LedMy Profile

Reply

Led Strips February 23, 2013 at 2:32 am

I love to have Led beautiful but the price is too high, the spectacular difinicion

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post:

SKYBOX MURAH! MURAH! MURAH!